Известие

Collapse
No announcement yet.

Сменям, сменям, а проблема си остава ...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Първоначално публикувано от Derry
    Имам чувството, че като премина 180 км/ч и ускорението ми става бавно.
    Е ти уби рибата Все пак това не е V12! По темата, в петък ще ходя при един "бесен" диагностик и ще пиша после впечатления.
    sigpic
    156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
    "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

    Comment


    • #77
      относно изказването на Novachev бих казал , че не съм съгласен с него защото той слагал 2млг/л. , алоооооооо колега аз слагам по 15млг/л. и ако имаш толкова голям проблем иди на диагностика.Извинявам се за отношението!!!

      Comment


      • #78
        Първоначално публикувано от ivan79
        относно изказването на Novachev бих казал , че не съм съгласен с него защото той слагал 2млг/л. , алоооооооо колега аз слагам по 15млг/л. и ако имаш толкова голям проблем иди на диагностика.Извинявам се за отношението!!!
        А ти каква присадка слагаш а? щото последно налях 100г присадка и 1,5л от друга дето няма да я коментирам. От присадка до присадка има разлика.
        156 1,8 ТS 99
        Nissan Murano 2005

        Comment


        • #79
          Първоначално публикувано от Derry
          Последното което направих е да си напръскам дебитомера с контакетен спрей, засега ефекта е много добър. Преди гаснеше много сега от време на време се заклащат оборотите, но слабо. Нищо общо с преди. Преди като си изчистех дросела се държеше добре 5-6 дни, сега след пръскането се надявам да окряка месец.
          бинго! преди да се ровите където и да е и да разглобявате дросели, смукателни тръби, дюзи и т.н е най добре да се почистят всички връзки на кабелите . имах такъв проблем преди време. оборотит е ми на място варираха от 600-1800. кой ли не гледа и не окачва цялата кола с жици и компютри. (ванто, ауто италия, бобо, бош сервиз....) всички се чесаха по главите и отговорите бяха от рода на "не знам брат...", " дроселова клапа най вероятно но не съм сигурен", "...дебитомер....", "... ламбда сонда...." . Накрая ми писна(вс(е пак бях с чисто нови абсолютно оригинални дебитомер и сонда) взех един контакт спрей и започнах да чистя всички връзки. след операцията оборотите се оправиха и от тогава нямам проблеми. при мен се оказа връзката на робота(селеспийда).
          Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
          sprint tropheo
          155/1.8
          156/2.0 Selespeed

          Comment


          • #80
            Незнам ,чесно каква е добавката ,но ми я дадоха от бензиностанция ,а именно от нея слагат на бензина там.

            Comment


            • #81
              Така както вече обещах, днес бях на диагностик и ето резултата. Всичко си е ОК - е това го знаех от други 2 диагностики само че . . .
              На екран чука майстора разни параметри да види какво що и отсъжда:
              - Компютъра на колата очаква 15кг въздух а получава 11-12.
              Следва познайте какво от 10 пъти. ПОЧИСТВАНЕ НА ДРОСЕЛ Ама хубаво с големия парцал, препарата и дългите пръсти
              Ами колата сега си работи коректно а аз открих топлата вода, а именно:
              ЧИСТЕНЕ МУ Е МАЙКАТА И ТО ВСЕКИ МЕСЕЦ ПО 2 ПЪТИ
              sigpic
              156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
              "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

              Comment


              • #82
                Браво ,радвам се че си постигнал успех ама де да знам мисля че чак толкова задълбочаване не иска ,колата иска само резак така ,че да не може да си мени оборотите

                Comment


                • #83
                  не 4е много ще помогна но аз например забелязах за първи път при алфата и се у4удих мислех 4е не е нормално това 4е ако например при 80 освободя на свободна оборотите не падат като на нормална кола а се задържат на около 1600-1700 и едва когато спра падат на 800-850 питах и казаха 4е е нормално така 4е според мен има нещо което ги управлява по някакав на4ин и при вас то4но то явно е пр...но но интересно 4е се оплаквате само от 156
                  ALFA ROMEO 146 TI
                  Fiat FIORINO 1.4 95
                  LANCIA LIBRA 2.4 jtd

                  Comment


                  • #84
                    Баща ми има волво 460 92г 1800кб и прави такъв проблем с оборотите>при него има едно болче на въздуха,развихме го леко и се оправи пробвайте.Интересното беше че натварва и хидравликата така,ако не и подадеш газ може да изгасне на пълен ляв или десен.Вижте въздуха дано да помогне а моята алфа си върви за сега живи и здрави
                    Alfa 146 1.6 boxer 96g

                    Comment


                    • #85
                      Първоначално публикувано от fosil
                      Баща ми има волво 460 92г 1800кб и прави такъв проблем с оборотите>при него има едно болче на въздуха,развихме го леко и се оправи пробвайте.Интересното беше че натварва и хидравликата така,ако не и подадеш газ може да изгасне на пълен ляв или десен.Вижте въздуха дано да помогне а моята алфа си върви за сега живи и здрави
                      Вие май не четете темата ба пишете само таая кола няма болчета за ребулигане на въздуха има само едно болче и с него се регулура упора на дросела и по принцип е пломбирано и е заводстка настройка.
                      Освен това това което управлява оборотите на празен ход е МПХ и ако прочетете ще разберете че и то е подмяняно с ново а проблем аго има такаче прочетете я цялата тема преди да пишете моля ви.
                      156 1,8 ТS 99
                      Nissan Murano 2005

                      Comment


                      • #86
                        Novachev не знаех Волвото беше така още не съм се образовал толкова по Alfata ми,но бая неща смених.Такъв проблем съм нямал за сега(наздраве)
                        Alfa 146 1.6 boxer 96g

                        Comment


                        • #87
                          Пиша пак впечатления, колата си държи перфектно обороти и вече въобще не ги клати След самото почистване ги заклащаше по-малко, сега вече въобще. И да ви кажа, че и аз съм си чистил дросела със слаб или никакъв резултат, явно си има пиниз. Сега като я поизрежа държи на 1300 и като спра на място ги пуска плавно Абе кеф!
                          sigpic
                          156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                          "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                          Comment


                          • #88
                            браво така трябва да работи..
                            Alfa 146 1.6 boxer 96g

                            Comment


                            • #89
                              Колеги да ви споделя и аз преди около 3месеца и около 9хил. км изчистех дросела с обикновен разредител за боя и проблема изчезна е от време на време разклащат малко но не е болка за умиране и забравих да уточня преди процидурата по почистването оборотите подскочат 3-4 пъти от 400 до 1200 и угасне голям спек
                              156 2.0TS 99

                              Comment


                              • #90
                                Дали е възможно проблема да е от кабелите (лулите на свещите), тъй като всичко друго съм сменил, както писах в началото на темата
                                Alfa Romeo 156 1.8 Twin Spark 10.1998
                                Fiat Bravo 1.6 16V 1998 - на жената (продадена - не жената, колата)

                                Comment

                                Working...
                                X